Osobní zkušenosti s Colostrum

A co na Colostrum produkty říkají naši kolegové?

Jaroslav Kovář napsal…Mi colostrumpomohlo hodně, nedám na něj dopustit. Jinak sprchový gel používám i na holení a po holení používám balzám s colostrem, a mám pokožku úplně super. Vždycky jsem měl červený krk jak krocan po holení a teď úplně v pohodě.

David Magdolen se zmínl…Trápí Vás lupy, či snad nepříjemné svědění hlavy.
Z vlastní zkušenosti doporučuji používat místo šampónu Sprchový gel s Colostrem a jelikož mám krátké vlasy takřka žádné po koupeli aplikují ještě Výživný tělový krém s Colostrem.

David Magdolen:
…Dalši z mnoha zkušenosti s Výživným tělovým krémem s Colostrem.
Včera jsem si v práci uvařil kávu a když jsem ji nesl tak jsem se zaháčil rukávem o kliku dveří,samozřejmě rukou ve které jsem nesl kávu. Jelikož jsem to nečekal, tak to rukou škublo a polovinu hrníčku jsem si vylil po ruce. Káva byla čerstvě zaletá takže teplota kávy mohla být více než 70st. Kůže na ruce ihned dostala rudou barvu. Protože jsem byl v práci a nosím s sebou produkty Essens, napadlo mne si ruku namazat výživným krémem s Colostrem, asi 2x v průběhu hodiny. Ruka nejenže ztratila rudou barvu ale vytratilo se i všem známé pálení položky. Takže pokud se mi v budoucnu stane něco podobného tak už vím jak na to.

Koupelovy_set_s_colostrem

Také Petra Dobešová se těšila, že se její dítě vyhlo infekci, v době, kdy chřipka zmáhala celou školku. Brali doma všichni na podporu imunity Essens Colostrum+ a jak se to objevilo ve školce, jedno dítě po druhém zústavalo doma a jen její  dítko infekci čelilo.

Povězme si tedy něco více o jednotlivých produktech…

Firma Essens přišla s kosmetikou s Colostrem v dubnu 2012 jako první v ČR. Vedle uvedených kosmetických výrobků s Colostrem (sprchový gel s Colostrem, krém proti celulitidě s Colostrem, výživný tělový krém s Colostrem Koupelová sada s Colostrem) a potravinovým doplňkem Colostrum Essens, je to celá  Essens exkluzivní řada kosmetiky s Colostrem pro péči o pleť s omezujícími projevy stárnutí obsahuje denní krém, noční krém, sérum, oční gel, pleťové tonikum a jemné pleťové mýdlo.

Napsat komentář