Nabídkové emaily a nejčastější chyby

Stále posíláte emaily a nemáe na ni odezvu?

Někdy se zdá, že mluvíte do prázdné zdi, protože vám žádné odpovědi nepřicházejí. Máte pocit, že vaše e-maily nikdo nečte?

 Podívejte se na tyto e-mailové chyby a uvidíte sami, zda některé z nich neděláte také vy.

1. Dobrý den, {!} Křestní jméno (tady příjde skutečné jméno.) To nikdy vypadá dobře, neoslovíte-li čtenáře a když to dojde takto, tak se pak nedivte. To znamená, že jste příliš zaneprázdněni a neudělai jste si vůbec vlastní test emailu, nebo to jednoduše neumíte. Vždy své e-maily otestujte a sobě pošlete email první. Podívejte se na něi s orlím okem a vychytejte všechny chyby,  S do očí bijícími gramatickými chybami obchod neuděláte. Váš email má být profesionální.

2. Slova nebo fráze s obsahem odstranit dluh, nabídka, bonus, sleva, vyhrál, obchod, peníze, zaregistrujte se nyní, se zárukou, práce z domova … Takovéto emaily jsou považovány za spam A k doručiteli se nedostanou, spadají rovnou do spamové pošty.  Buďte kreativní a najděte jiná vhodná slova vyjadřující obsah, to, co chcete říct, a přitom se vyhněte těm, co jsou považovány za spam.

3. Váš předmět emailu musí být uvěřitelný. Takovýto obsah předmětu mne a ani jiné nepřesvědčí – „Vy můžete Make 20.000 dolarů za 30 dní!“. Denně dochází lidem moc emailů a právě kvalitní předmět emailu může nápomoci k jeho otevření. Vaše e-maily je třeba budovat důvěryhodně. Špatný předmět předurčuje email do ústraní a sebelebší obsah se tak nemusí k doručiteli dostat.

4. Dlouhé e-maily. Lidé mají málo času a jsou v neustálém spěchu.  Oni nechtějí číst dlouhé e-maily s nudnými body. Pamatujte si, že je to o nich, ne o vás. své e-mailz zábavné a krátké, a dostaňte se k jádru věci. Shrňte dlouhé body do malých a přidávejte mezery pro snadnější čtení. Pokud je vaše e-mailová pošta čitelnější, máte větší šanci že že se čtěnář dostane k vaší výzvě k akci.

5. Lidé si zvolili získávat od Vást cenné informace, které jste slíbili e-mailem dodávat. Pokud však vaše e-maily obsahují pouze propagaci, přestanou od vás e-maily číst. Nemusí semusí hned odhlásit z odběru, ale to jistě bude jejich dalším krokem. Samozřejmě chcete seznam využít i k propagaci, ale ne pořád. Posílejte užitečné informace. Pamatujte si, že lidé otevřou e-maily sočekáváním „Co je v tom pro mě?“.

Udělejte si čas na analýzu toho, co jste lidem poslali a jakou to mělo odezvu.

Seznam, pokud možno velký seznam, může být chlébem a máslem vašeho internetového marketingu. Ale musíte posílat e-maily kvalitní, jinak vaše e-maily nebudou ani otevřeny, ne tak přečteny.Podnikněte kroky ke kvalitě ještě dnes, aby vaše e-maily našly i odezvu, takové, které by jste i vy rádi přijímali.

Nu a pokud ještě na internetu nepodnikáte, poučte se tím než začnete. Příležitost k vašemu ponikání můžete najít na „Suny webu“ věnovaném síťovému marketingu a možnostem výdělků,

 

Napsat komentář