Opt – in seznamy, budování emailových seznamů a emailing

Minule jsme si povídali o Jak reklamovat, propagovat, kam reklamu zacílit.

Máme za sebou již i inzerci a zařazení do vyhledávačů.

Naše SEO bylo optimalizováno, stránky mají název vztahující se k nabízenému produktu, volili jsme správně a výstižně description a také zadali k vlastnoctem stránek klíčová slova.

Další možností, jak dát o sobě na internetu vědět je emailing.

Chybou mnohých je, že sázejí na kvantitu a ne na kvalitu, oslovují davy lidí bez zájmu a nepracují s výběrem, kde mají šanci, že bude projeven zájem.

Prvním olovením může být nabídkový email a následně se můžete zapojit do různých emailingových systémů, či využívat autoresponderu, kde informujete přihlášené lidi o Vašich záměrech, novinkách, o Vámi nabízených produktech.

Máte-li e-shopy, máte rovněž k dispozici komunikaci se svými zákazníky prostřednictvím obchodního sdělení.

K tomuto účelu si budujeme tzv. Opt In seznam. Jedná se o seznam emailových adres našich zákazníků a zájemců o informace, tedy seznam těch, co souhlasili se zasíláním informací. Tímto způsobem pak můžeme zvýšit cíleně návštěvnost našich stránek.

Všimněte si, nepíšeme lidem neznámým, ale přihlášeným lidem k příjmu informací v emailingovém systému, či lidí, majících zájem o Vaše informace a přihlášení Vám potvrdili.

Takový seznam zájemců mnozí získavají rovněž přes umístěný formulář na stránkách, či pomocí malých POP Up oken, vyzývajících k přihlášení se k odběru informací.

Vaše zákazníky můžete rovněž zísskávat psaním tzv. PR článků, kde se  mohou přihlásit k odběru rrs.

Žádné oslovování neznámých, nebudeme spamovat, ale informace jen těm, kdo se o produkty opravdu zajímají. Pokud informujeme autoresponderem, moho zákazníci přímo odkliknout ukončení informací a pokud je posíláte emailem, bývá zvykem, že odešlou-li vám nazpátek prázdný email, také o to nemají zájem.

Mnohé firmy, pro které děláte Vám nabízejí předem zpracovanou reklamu na letácích ke stažení. Vy můžete ale rovněž mít své, info jak o produktech, tak své firmě, svém shopu. a dávat ve známost formou Newsleteru. Některé e-shopy tuto možnost přímo nabízejí a zákazník si je může objednat. Někdo to má uvedeno v podmínkách shopu, že objedáním produktů se automaticky atává odběratelem. Nu jak to má řešit, chce si u Vás koupit a bez potvrzení neobjedná. Je-li to Váš případ, prosím neopomeňte ve Vašem Newsleteru poznamenat možnost odhlášení z odběru.

To vše jsou fantasické internetové nástroje, a ten kdo jich začne využívat, by se měl na každou formu oslovení řádně připravit, dát mu přitažlivou formu, má udržet pozornost, má čtenáře získat pro Váš objekt podnikání, chcete zněj mít přeci zákazníka.

A co závěrem. Nezapomeňte, sebekrásněji pojatý nabídkový list, kde jsou gramatické chyby Vám zákazníka navždy odradí. Ne všechno musíte dělat sami. Přenechejte i něco odborníkům, ono se Vám to následně vrátí.

Seznamy svých zákazníků samozřejmě stále doplňujeme. Je to to nejcennější, neboť právě tady máte dá se říci jistotu, že Vaše nabídky, informace a Newsletery budou otevřeny a přečteny. Nu a budete-li nabízet hodnotné věci, Váš obchod se brzy rozroste.

Posted via web from Vyděláváme na internetu

Napsat komentář